۱۲ پاسخ

ایران که همه هم بمیرن براشون مهم نیست هر روز کلی نظامی بسیجی میمیره بعد یه موشک به اونا میزنه آژیر خطر میزنه میرن پناهگاه اخرش هم پول میده خونه هارو درست میکنه ولی از جنگ قبلی هنوز خونه خیلیا همونجوری مونده هزار برابر گرون شد فقط میگن مردم بمیرن شهید بشن ماهم میگیم پیروزیم دیگه کی مونده نکشته باشن و نزده باشن

ترامپ برای کنترل قیمت نفت هرازگاهیی ی زر مفتی میزنه
همین ک نتونست دو روزه کشور و بگیره و تمام برنامه هاش بهم ریخت بازندس

ی ادم روانی و قمار بازه و حقه و کلک خوب بلده

چجور پیروزی ای؟
پیروزی رو در چی میبینه؟هدفش چی بوده ک به اون رسیده و حالا پیروزه؟

اون روان پریش پدوفیلی واسه خودش حرف زیاد میزنه

چه پیروزی؟چجوری پیروز شد ؟

مثلا چیکار کرده که پیروز شده؟
اون قرار بود کمک کنه حکو مت ایران براندا زی بشه
مگه شده که پیروزی اعلام کنه؟

دست اینایی که بهش امید داشتن مونده تو پوست گردو 😐

چه موقع اعلام پیروزی کرده؟
همون موقع که گفت ایران نه نیروی دریایی داره نه نیروی هوایی

پیروزیشو کاری ندارم منم شنیدم ولی از این نشونه بیشتر ک جنگنده ها دور دور میکنن تاپ تاپ میزنن میرن😑

خب اگ پیروز شده برع گمشه دیگ برا چی ادامه میده

اره نمیدونم‌چخبره

اینترنشنال هم مدام میگه از دم صبح
معلوم نیس چخبره

کی چه جوری ؟؟

سوال های مرتبط