برای بچه های که رفلاکس داره والرژی پروتئین گاوی داری چی آیدی دارید
حالا میخوره ؟؟؟؟
اگه بخوره که خیلی خوبه ولی فک نکنم تو سن دختر شما بتونه بخوره اینارو
محتویات پیجتو دوس دارم واقعا عالییه درخواستمو قبول میکنی میخوام شخصی پیام بدم داشته باشمت گمت نکنم
😋😋😋
درخواست بده پرم گلم
😋😋😋
😋😋😋
😋😋😋😋
😋😋😋
😋😋😋
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.