ب نظرتون خوب نوشته🤣🤣

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم🤍

ب این فک میکنم ک دختر منم باید یکی دوسال دیگه بره کلاس اول واقعا دلم میگیره تو این اوضاع نابسامانی طفلیا نه دل و ذوقی برا عید و سال تحویل دارن نه تحصیل.دوران ما واقعا عشق کردیم اما این طفل معصوما هیچی فقط تک و تنها تو ی اپارتمان چپیدن ذره ای از اون عشق و حالای دوران بچگی مارو تجربه نمیکنن😔

عالیه👍👍😍

اره خیلی خوبه

عالی ه😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۵ سالگی
مامان ❤️ Aydın ❤️ مامان ❤️ Aydın ❤️ ۵ سالگی