عزیزم🤍
ب این فک میکنم ک دختر منم باید یکی دوسال دیگه بره کلاس اول واقعا دلم میگیره تو این اوضاع نابسامانی طفلیا نه دل و ذوقی برا عید و سال تحویل دارن نه تحصیل.دوران ما واقعا عشق کردیم اما این طفل معصوما هیچی فقط تک و تنها تو ی اپارتمان چپیدن ذره ای از اون عشق و حالای دوران بچگی مارو تجربه نمیکنن😔
عالیه👍👍😍
اره خیلی خوبه
عالی ه😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.