اره خیلیییییی درسته این حرف
اره ....
انگار باباش زاییده 😂😂😂
دیگه ژن هرکی غالب تر باشه اون میره تو ژنتیک
من خودم صورتم به مامانم رفته کلی ولی اجزای صورتم و دستو پام همه چیم به بابام 🤪
من کپی بابامم🫠
من دخترم کپ خودمه عین سیبی ک از وسط نصف شده 😅🤗
هر کدوم که بدنش و زنش قوی تر باشه بچه ب اون میره عزیزم خیلی دخترا رو دیدم شبیه مادرشون بودن یا میگن پسر شبیه مادر میشه پسر بردار شوهرم فتوکپی باباشه
اره 99 درصد درسته
بله راسته
اره دختر اولی شبیه باباش میشه
اجیم کپی بابامه 😂🤦🏻♀️
من که دخترم کپی خودمه
نه خواهرزاده من دختره کپی خواهرمه
دیگ شانسیه
شما و خواهرتون و اطرافیانتان شبیه پدرتون هستید همگی
من که کپی بابامم
بله دقیقا خود خود من
والا ما ک سه تا خواهریم هممون کپی مامانمون بودیم و هستیم😅
من که دوتادخترام روباباشون رفتن
تمام تلاشمو میکنم زیاد نگاه شوهرم نکنم
نمیشه قطعی گفت من خودم شبیه مامانمم خواهرم شبیه بابام😅دیگه نمیشه گفت قطعا شبیه کی میشت
اره دختر ب بابا میره
آره😂
خود من اسکن بابام هستم
هر کی رو میبینم دخترش به باباش رفته
کلا بچه اول چ دختر چ پسر من خیلی دیدم شبیه باباشون بودن
معمولا اره ولی کلا از پدرو مادرهردو
من خودم بچه اولم بیشتر شبیه بابامم😄
پسر من کپی باباشه. یعنی کوچکترین جزئیات باباش رو داره.
دوتا دختردارم انگار باباشون زاییده
ارهراستهراسته😑😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.