۲ پاسخ

طوله درمانش یه هفته هست وقتی خوب شد دیگ لازم نی بدی

اگ سرما خورده پنج تا هفت روز .قطع شده ن نده

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۱ سالگی