نه فقط 405 به بعد. الان اینو اینطوری نوشتن که بریم بیرون شبا برای حمایت
اره دیگه از سال ۱۴۰۵ مادر ها بچه میزان . ما تخم گذاشتیم که گیرمون نمیاد😒😒😒😒
فک کنم فقط کسایی ک از اول ۱۴۰۵ ب دنیا میان میدن
همه چی رو صد برابر کردن، با کالا برگ و یسنا و یارانه، گولمون میزنن، جی میدن به دو تومن، دو بسته پوشک بخری تموم، در ماه یه نوزاد چند بسته پوشک استفاده میکنه، حالا شیر خشک هم بدیم که بدتر
اره احتمالا میدن
چون گفته مادرایی ک بچه زیر دوسال دارن
و گفته از اول ۴۰۵ برا همه ی مادرا واریز میشه
نگفته ک فق مادرایی ک ۴۰۵ زایمان کردن
قبلا اعلام کردن به مادرایی ک از فروردین زایمان میکنن تعلق میگیره
بخون اینک
برای زده 20میلیون تومن😂
نه عزیزم فقط مادران ۱۴۰۵ که فرودین زایمان میکنن
نه عزیزم تعلق نداره مامان کیانا
نه گلم واسه اونای هست که از ۱۴۰۵/۱/۱ زایمان میکنن
نه فقط متولدین ۴۰۵
نه فقط اونایی که از فرودین به بعد زایمان میکنن☹️
نه نوشته ازاول فروردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.