نه منم جوش زدم ولی کمتر در عوض پی ام اس نشدم هر کسی یه جوریه خب
نمیدونم بقیه چجوری ان اما من جوش میزنم مطمعن میشم باردارنیستم شاید اشتباه باشه امابرداشت شخصیم از خودم اینه بقیه رو نمیدونم
عزیزم من اون ماهی که باردار شدم قبل از موعدم صورتم شدید جوش زده بود حتی تایم هایی که باردار نبودم و میخواستم پریود بشم هم بازم صورتم جوش میزنه یعنی فرقی نمیکنه در هر دو صورت بخاطر تغییرات هورمونی صورت جوش میزنه البته فکر کنم بستگی به بدن هم داره
من این ماه که باردار شدم صورتم از همیشه بیشتر جوش زد خیلیبیی زیاد جوش دارم
نه من باردارم وجوش زدم ربطی نداره
چ ربطی داره اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.