هنوز مشخص نیس اجرا بشه فقط در حد حرفه هیچ جزئیاتی هم ازش نگفتن پس خیلی من امیدوار نیستم تا اگه شاید اجرا بشه
فقط دمبال اینن ک مردم باردار بشن بچه بیارن ک ۲ تومان پول بدن .خدا لعنتشون کنه
اره نوشته همه مادرا
فک کنم برا همه بچه های زیر دوساله انگار
فکر کنم همه بچها میدن
ربطی هم نداره بچه ۱۴۰۵باشه یا۱۴0۴
ی پیامک ارسال کردن که به تمام مادرای ایرانی تا دوسالگی حالا اینکه تبصره داشته باشه که بارداری تو ۴۰۵ باشه یا چی رو نمیدونم ،چون قبلا قرار بود به مادرای باردار ۴۰۵ به بعد بدن
نمیدونم والا تو پیام نوشته به تمام مادران ایرانی تا دو سالگی نوزاد یعنی قبلیا هم میدن یا اونایی که ۴۰۵ دنیا میان🫠🤦♀️
نوشته همه مادرا فکر نکنم ربطی به دهک داشته باشه
کاری هم به متولدین ۱۴۰۵ نداره
بچه ات زیر دوسال باید باشه
پیامک اومده براتون
فقط برای بچه های ۱۴۰۵
برا بچه هایی که ۱۴۰۵ دنیا بیان
نه به کسانی که ۱۴۰۵ به دنیابیادمیدن
برا منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.