الهی عزیزم ❤️❤️❤️
تازه هرچی بزرگتر میشن بدتر میشن
یعنی کسی به اندازه اینا نمیتونه مارو عذاب بده و اذییت کنه ولی با این حال هیچ کسی رو هم بیشتر از اینا دوس ندارم
واقعا مریضی عجیبیه...
بخدا همه همینن🥴🥴
اخ اخ نگو لادن ک دلم خونه
گیسو انقدر بچه ارومی بووووود ک نگوووو
ولی الان هم دندون هم اینکه سن وابستگیشونه دیوونه شدم همش بغلمه یکسره گریه میگه ماما پایینم نمیاد
ولی باز دلم غش میره براش ک برا بغلم اینطور میکنه😍
حتما دندونشه.ی چی بده دستش ب لثه هاش بزنه
بعضی مامانا میگن بچشون راه رفتن یاد گرفته کمتر نق میزنه من خیلی امیدوارم😭😭
واااای بخدا منم کلافه شدم از نق زدن یکسره
بچم تو جمع باشه خیلی بهتره
وااای عزیزممم چقد نازی تو
دلت میاد اخه بچه به این نازی ماشاالله...به کی رفته چشماش؟؟؟رنگیه درسته؟؟
ای جونم ماشاالله
ای جونم خوشگل
عزیزم چطور دلت میاد نازه ماشالله بچست دیگه کم کم بهتر میشه
چه نازهه
عزیزم درخواستمو قبول کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.