من یکشنبه عمل دارم سه شنبه همین هفته رفتم پرونده تشکیل دادم بیعانه دادم شنبه که یه روز قبل از عمل هست باید اول صبح بدون ناشتا برم اکو قلب از خودم و جنین بگیرن آزمایش بگیرن که دیگه یکشنبه درگیر اینا نباشم و زودی عمل بشم
اگه منظورم معاینه لگن و اینجور چیزا هست خیر گلم برای سزارین معاینه داخلی اصلا نداری
معاینه نداره فقط آزمایش خون
هیچ معاینه ای نمیخواست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.