خانوما من گاهی اسید فولیک گاهی هم یدو فولیک میخوردم عیبی داره؟؟؟

۱ پاسخ

نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان رستاجونی مامان رستاجونی هفته سی‌وچهارم بارداری