۴ پاسخ

منم تو هفته شما ۲۱ بود دکترم گفت چون دیابت نداری باید مصرف قند رو کم کنی منم دو هفته اصلا چیزای شیرین نخوردم بعد دو هفته رفتم سونو ۱۷ شده بود گفت نرماله

یکم زیاده عزیزم دیابت نداری؟

مال من ۱۱ گف ۱۳ ۱۴. بود بهتر بود

به من تو ۲۹ هفته و سه روز گفت ۱۴
نرمال بین ۱۰ تا ۲۰

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان ویهان گلی👼🏻🩵 مامان ویهان گلی👼🏻🩵 ۷ ماهگی
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد