منم تو هفته شما ۲۱ بود دکترم گفت چون دیابت نداری باید مصرف قند رو کم کنی منم دو هفته اصلا چیزای شیرین نخوردم بعد دو هفته رفتم سونو ۱۷ شده بود گفت نرماله
یکم زیاده عزیزم دیابت نداری؟
مال من ۱۱ گف ۱۳ ۱۴. بود بهتر بود
به من تو ۲۹ هفته و سه روز گفت ۱۴
نرمال بین ۱۰ تا ۲۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.