اره لباس بچه گونه شدید گرون بود گرونترم شده مبارکش باشه
تا بوده داره بد تر میشه لامصب
مملکت چیکار کنه عزیزم خب ارزون تر انتخاب میکردی
مبارکش باشه
عزیزم شما قابلمه پیرکس داری همه چی توش میذاری؟ خوبه؟ از
کجا گرفتی
من نیو بالانس گرفتم از منطقه ازاد ۱۲۵۰
مبارکش باشه عزیزم، کجا گرفتید
اینو من گرفتم
بچگونه تر از این هر چی گشتم نداشتن
خوشگله مبارکش باشه عزیزم❤️دیگه قیمتا همینه گلم
منم برا پسرم گرفتم ولی این مدل نبود شد ۸۷۰
فک میکنی خارجی ک میگن واقعا خارجیه 😅
کلا گزاشته من خریدم برای بچم ۴۸۰ تومن مثل همین
یکم گرون خریدی حتی اگه خارجی باشه
جنس خوب همینه عزیزم ارزونتر بگیری زود خراب میشه اما اینو اندازه پولت استفاده میکنی
آره ما هم خریدم براش ۲ تومن🥲
من گرفتم 700
منم توی همین سبک واسه دخترم گرفتم 2500🥲
خیلی خوشگلههه مبارکه
من ۱۳۰۰ گرفتم میگم خیلی گرونه دوملیون که دیگه واقعن گرونه
اره منم خریدم 2/180
همینوبگو
گرون نگرفتی یکم؟🥲
چخبرع.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.