هعییی....💔
برا من ک خیلی بدتر و شدیدتره اوضاع
اما خب دلیلشو میدونم مث پدر مادرش روانیه
اینم قرص لازمه و باید حتما تیمارستان بخابه اما گردن منه بدبختو گرفته
اعتیاد نداره؟؟؟
تركش كن برو پيش خانواده ات اگه دوستتون داشته باشه مياد دنبالتون اگه نه كه جداشو راحت شو چرا عمر و جووني خودتو بچگي دخترتو نابودميكني بخاطريه مرد بي ارزش
عزیزم بشین فک کن ببین از کجا شرو شد؟چرااینجوری شد؟بیشتر مقصرکیه؟توچه کوتاهی کردی؟
سعی کن ازصفرشرو کنی
سعی کن ازنو بسازی
شاید اولش چندبارشکست بخوری ولی ناامید نشو
هریه قدم کوچیک رو ارزشمندبدون و تلاش کن
ازخونه شرو کن
از ظاهر خودتو دخترت
شروکن
اول حال خودتوخوب کن
بسازش باصبرو حوصله
تولایق بهترینایی
چقد سخت
خب بررسی کنید ک مشکلتون چیه برید مشاوره
همه ی مردا همینن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.