۸ پاسخ

ازاول هم گفتن برای متولدای ۱۴۰۵ دوسالگیشون ۵ سالگی برای و تغذیست

چی هست اصلا؟قضیه اش چیه من نشنیدم

پس فردا میگن اصلا نمیدیم😂😂😂برهیچکس

برا من صبح پیامکش اومد تا دو سالگی

ببین برا من تازه اس ام اس اومده

تصویر

ینی واقعا فک کردن مردم اینجوری گول می‌خورن و بچه میارن؟؟؟🫥🫥🫥

فک کنم برا متولدین ۴۰۵ب بعده

الان واسه منم پیامش اومد واسه همس یافقط بچه هایی که فروردین به بعددنیااومدن؟

سوال های مرتبط

مامان آقا مهدیار مامان آقا مهدیار ۳ سالگی
مامان طنین مامان طنین ۲ سالگی