ازاول هم گفتن برای متولدای ۱۴۰۵ دوسالگیشون ۵ سالگی برای و تغذیست
چی هست اصلا؟قضیه اش چیه من نشنیدم
پس فردا میگن اصلا نمیدیم😂😂😂برهیچکس
برا من صبح پیامکش اومد تا دو سالگی
ببین برا من تازه اس ام اس اومده
ینی واقعا فک کردن مردم اینجوری گول میخورن و بچه میارن؟؟؟🫥🫥🫥
فک کنم برا متولدین ۴۰۵ب بعده
الان واسه منم پیامش اومد واسه همس یافقط بچه هایی که فروردین به بعددنیااومدن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.