این سوالیه ک همش براش گریه میکنم 😭💔
چقدر نا اميد حرف ميزنيد من ٣٧ سالمه هنوز بچه ندارم دوبار سقط داشتم هنوز خيلي فرصت داريد اينهمه استرس و نگراني بيشتر اذيتتون ميكنه
گلم اصلا عجله نکن سنی نداری که
مطمئن باش نوبت توام میرسه
من فک میکردم اصن مادر نمیشم ولی خدا بهم هدیشو داد
بچه داری خیلی خیلی سخته
فعلا از لحظه های زندگیت لذت ببر
گلم من پارسال این موقع خون میباریدم برای بچه
امسال باردارم نگران نباش به زمان بندی خدا ایمان داشته باش
زور نزن براش
خدا بچه رو ب من داد ولی بابامو ازم گرفت
اصلن زور نزن خدا خودش میدونه زمانش مناسبش کیه
ایشالا که به زودی زود خدا برات معجزه میکنه برای همه چشم انتظارا معجزه میکنه
منم خیلی چشم انتظارم
عزیزم و عزیزان همه چیز یک زندگی زناشویی بچه نیس
میتونه یکی از هدف هاش باشه
در لحظه زندگی کنیدعشق کنید ب خودتون برسید و... در کنارش ب بچه ام فکر کنید
بیخیال باشید و ریلکس باشید میگیره
زندگی زهرمار خودتون و اطرافیانتون نکنید
هرچقدر حساس باشید استرس بگیرید و دنبالش برید اون بیشتر ازتون دور میشه
اکثرا هم سن های پایینی دارید
باور کنید اینقدر وقت هس اینقدر جا دارید مطمئن باشید همگی یک روزی مادر میشید🌹
پروفایلمو ببینی میفهمی چقدر چشم انتظارم
الهی بزودی حامله بشی عزیزم دلت شاد شه❤️
عکس رنگی گرفتی؟
الهی زود دامنت سبز شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.