۷ پاسخ

خواهر ازمایش بده به بیبی چک اعتمادنکن
من پارسال سه تا بیبی چکام منفی شد اخرم رفتم ازمایش مثبت بود ولی چه فایده ک سقط شد برام

به جواب بی بی چک اعتماد نیست

عزیزم شما یردی هستی؟ مگه. بهترین دکترا رو نمیگن یزد داره؟ چرا نمیری پس؟ برای ای وی اف دکتر خوب خبر نداری تو یزد؟

خواهر غصه مال ماها شده انگار ، از بس بی بی چک منفی دیدم بعضی وقتا میگم فکر نکنم من هیچ وقت بی بی چک مثبت ببینم ،حکمت و شکر خدا بعضی ها رو فرتی دفعه اول بی غصه و دغدغه میدی چیه ،خب برای ما رو هم صلاح کن بده

سلام عزیزم فردا صبح ساعت 6 بلافاصله بعد از بیدار شدن قبل از اینکه حرف بزنی و تکون بخوری دما بدنت رو بگیر اگر از 36.6به بالا بود و از پریودت هم گذشته صد در صد بارداری اما اگر از این دما پایین تر بود پریود میشی

بابا زوده من ۱۲ بعد مثبت شدم یکم صبر کن ایشالا دامنت سبز شه

منم خسته شدم ۳۳ روز تاخیر دارم دوتا بی بی چک زدم منفییی
دیگ دست و دلم نمیره برم دکتر حداقل ی آمپول بزنن پریود شم
هعییی خواهر خدا دیوار کوتاه تر از ما پیدا نکرده

سوال های مرتبط

پرهام پرهام قصد بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته هجدهم بارداری