۴ پاسخ

مامانا شما حستون چیه تو این اوصاع باردارین ؟‌من یهو غم میگیرتم میگم چقدر سخته تو این شرایط جنگ باردار شدم

عادیه دوباره برمیگرده تهوع ات

استراحت کن کمردرد و درد زیر شکم طبیعیه منم هنوز دارم

حالت تهوع میره میاد اگر دردت زیاد نیست نگران نباش استزاحت کن اوایل طبیعیه بعدش یا دکتر بهت شیاف میده یا خپدش خوب میشه

سوال های مرتبط