۹ پاسخ

اره عزیزم من کل بارداریمو ازمقعد استفاده کردم

اره از مقعد بهتره ،،بخصوص‌برای کسایی که خطر سقط دارن

من از اول دکترم گفت مقعدی استفاده میکنم

من دوماهه مقعدی استفاده میکنم

اره عزیزم

آره میشه

بله من از وقتی شکمم بزرگ شده مقعدی میزارم

اره عزیزم

بله عزیزم.فرقی نداره

سوال های مرتبط