۹ پاسخ

مقعدی بذار خیلی بهتره، من اوایل واژینال میذاشتم ولی الان فقط مقعدی

دکتر به منم گفت واژینال بزار ولی سوزش شدید میگرفتم مقعدی گذاشتم

من اکتوژست میزارم اونم مقعدی راحته

ب منم گفته تا36هفته بزنم بعدقطع کنم

مقعدی بهتره

مقعدی خوبه بیرون نمیاد واژینال تا اخر هم فشار بدی بره باز اب میشه میاد میریزه تو لباس زیر

من مقعدی میذارم

مقعدی که بهتره
من میخام طبیعی باشه هفته ۳۴ قطع کردم

تا یک بند انگشت باید فشارش بدی بره داخل
بعد هم بخوابی و از جات پا نشی

سوال های مرتبط