مامانها کیا شیاف پروژسترون ۴۰۰ هم شب هم صبح میزارن؟

۳ پاسخ

من۳ماه اول اینطوربودم

من از دوماهگی شبی یکی استفاده میکنم

من تا دیشب
از دیشب دکترم کمش کرد گفت شبی یکی

سوال های مرتبط