من سرکلاژ نیستم ولی روزی دوتا دکتر گفته ...تاثیر واژینال عالی بوده برام
البته استراحتمم خوبه ....مطلق نیستم
۱۲ ساعتی
قبل سرکلاژ یکی بعدش دوتا شمام اگه گفته دوتا همون دوتا رو بذاری خیالت راحت تره
من ۳تا
یدونه شب
دوتاا
من تاهمین دوهفته پیش۳تا.تازه دکترم کرده ۲تا در روز
دوتا
من تا حالا که ۱۶-۱۵ روز از عملم میگذره شبی یکی میزاشتم
الان چند روزیه که یکم لکه بینی دارم روزی ۲تا میزارم
من تا ده پونزده رور بعد عمل روزی دوتا بعد شبی یکی الان دوباره درد دارم روزی دوتا البته بعد عمل روزی دوتا پروژسترون ۲۵۰ میزدم بعد هفته ای ی دونه پورولوتون
دوتا 12 ساعتی
هرشب یکی
هر شب یه دونه
من یدونه
دوتا عزیزم
مگه وقتی سرکلاژ کنیم بازم باید شیاف مصرف کنیم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.