چرا ما دوسنداریمش😥😥😥
من با عسل میدم خیلی دوس داره رادمهر
اوتمیل درست کن بریز داخلش
دختر من نمیخوره هرجور امتحان میکنم میترسم تو فرنی هم بریزم دیگه اونم نخوره
رو میوه ها مثل موز و سیب ...با مربا
با موز
داخل شیر موز
بریز تو فرنی بده بخوره
شیرکاکائو درست کن بریز توش براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.