۹ پاسخ

چرا ما دوسنداریمش😥😥😥

من با عسل میدم خیلی دوس داره رادمهر

اوتمیل درست کن بریز داخلش

دختر من نمیخوره هرجور امتحان میکنم میترسم تو فرنی هم بریزم دیگه اونم نخوره

رو میوه ها مثل موز و سیب ...با مربا

با موز

داخل شیر موز

بریز تو فرنی بده بخوره

شیرکاکائو درست کن بریز توش براش

سوال های مرتبط