۵ پاسخ

نگران نباش دختر منم زیاد میزنه پماد میزنم خوب میشه

از داروخانه پماد و قطره گل مژه بگیر بریز تگه ندادن باکتی ماید بگیر هر ۸ ساعت ۱ قطره بریز

قطره استریل چشمی به داروخونه بگو واسه بچه ۲ساله میخوای بهت میده

داروخونه قطره بگیر براش استریل چشمی اگر فابیسمی هم هست اطلاع بدع

چای کیسه ای بزار

سوال های مرتبط