۲ پاسخ

اره من‌‌.بدک نیس ولی پولکین خیلی.تا پول ندی محلت نمیدن.مثلا من وی آی پی بودم

نه ولی از کسانی که زایمان کردن شنیدم خوبه و تمیزه و رسیدگی شون خوبه ...خودم برای چکاب رفتم خوب بود ولی هنوز،تجربه شو ندارم

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد