۵ پاسخ

پرتقال نده اصلا اب هویج خوبه

اب پرتقال اسیده ضرر داره اگه رفلاکس هم داشته باشه که بدتر میشه

پرتقال ونارنگی اسهال میکنه

اب هویج اره پرتغال اسیدیه نه

پرتقال نه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۵ ماهگی