خانما میتونم به دخترم آب هویج بدم 6ماهشه

۷ پاسخ

من آب سیب دادم همه رو بالا آورد 😐

نه عزیزم ندی بهتره.فعلا ابپز تا ۸ماهه بشه بعد

بعد از ۲ ..۳ هفته ک کمکی دادین میتونین البته زیاد ندین چون ممکن اسهال بشه

نه عزیزم آب پز بده

دکترپسرم کفت ازهفته دوم که غذای کمکی دادی میتونی اب سیب گلابی وهویچ بدی

من اب هندوننه اب ملون اب طالبی اب خالی سیب زمینی ابگوشت همه چی میدم بابا من خودم سه ماهم بود غدای سفره میخوردم😂

هویج خام بهتره فعلا ندید

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۱ ماهگی
مامان آرش مامان آرش هفته بیستم بارداری
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۷ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۹ ماهگی