سلام خانما میتونم آب هویج بدم به بچم ۶ ماهش هست

۳ پاسخ

نه فک نکنم

من از دکتر پرسیدم میگه میوه جان نباید بدی حساسیت میاره

بهتره ندی چون هم اسهال میکنه همم قنده

سوال های مرتبط

مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی