خانما آب هویج میتونم به پسرم بدم؟

۹ پاسخ

اب میوه تا ۱ سالگی ندی بهتره
قندش زیاده

یبوست میاره آب میوه

من میدم درحد ۳۰/۴۰سی سی

سلام امروزدخترموبردم براواکسن ۶ماهگیش ،دکترگفت که سیب وهویج وموز مشکلی نداره بدیم،فقط ابتداخیلی کم بدیم تاعادت کنن،

ابمیوه تا یکسالگی ندین

آره کم بده

آره آب هویج و آب سیب مشکلی ندارع
دکتر پسرم گفت

خود هویج رو بدی بهتره
ابش خیلی قند داره ندی بهتره

فک نکنم بد باشه در حد یک استکان

سوال های مرتبط

مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی