خانما میتونم اب هویج بدم ب دخترم؟

۳ پاسخ

دکتر میگه زیر یک سال کلا آب میوه ندید خیلی قند دارن و شیر هستن و خوده میوه رو بده بهش بخوره

نه نمیشه.تو سوپ یاغذاهاش میتونی بریزی یا هویجوبپزی پوره کنی بدی بخوره ولی آب هویجو نمیتونی بدی

سنگینه و نفاخ

سوال های مرتبط

مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی