خانما میتونم به ارشا اب هویج بدم

۵ پاسخ

نه نوشیدنی مجاز نیست
هویجم خیبی استفاده کنی یوبوست میاره

چرا که نه نودتا صد بیستا پستونکش پر کن بده منم میده تو هفته یکی دوبار

ب صورت نوشیدنی فکر‌کنم مجاز نباشه
کم بده

آره ولی حواست باشه یبوست نگیره زیاد نده

وای ۷ ماهشهه
هویج جز اولین مجازهاس

سوال های مرتبط

مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی
مامان نور ✨ مامان نور ✨ ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان نیلا🥹❤️ مامان نیلا🥹❤️ ۱۷ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا جون😍 مامان علیرضا جون😍 ۱۶ ماهگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان یوسف🤎بنیامین مامان یوسف🤎بنیامین ۸ ماهگی