مامانا میتونم به سلین اب هویج بدم؟

۷ پاسخ

دکتر بهداشت بمن گفت بهش آبمیوه طبیعی رو بده ولی مصنوعی نه

منم اندازه ی ۱۰ میل میدم

اره من میدم ولی خودت تو خونه بگیر مال بیرون شکر قاطیش میکنن

من طبیعی دادم خوشش هم اومد

دکتر بمن گف از ۶ ماهگی بده
یکی دوقاشق میدم

نه اسهال میشه ، و تا یکسالگی اصلا آبمیوه مجاز نیست

نه مجاز نیست

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی