آره اتفاقا من امشب ی لیوان بهش دادم.البته لیوان خودش ک کوچیکه
من شنیدم میشه از هفت ماه داد... تو ابمیوه ها فقط آب هویج رو میشه داد
اسهال میشه
آره دکتر میگفت یکم آب بهش اضاف کنید رقیق بشه
منممیدم دوس داره
اره دکتر پسر من از ۷ ماهگی مجازش کرد
من دادم خیلیم دوست داشت اشهال نشد ولی شکمش یکم روون شد😅
بیشتر بچهها اسهال میشن با اب هویج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.