مامانا میتونم ب دخترم آب هویج بدم؟

۳ پاسخ

من یکم در حد دو سه قاشق چایخوری دادم
هم بخاطر اینکه تعداد هویج یا کلا میوه ی زیادی توی ابمیوه هست هم اینکه قندش بالاست اشتهاشونو میبنده هم اب هویج سنگینه دلش درد میگیره خدایی نکرده

هویج ک از ۷ ماهگی توی غذا هست آبش مشکلی نداره ک

نه نده

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۵ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان نویان❤️ مامان نویان❤️ ۱ سالگی
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی