خانما اب هویج میتونم ب دخترم بدم

۳ پاسخ

اره من هم اب هویج هم اب انار هم اب سیب ۹۰ سیسی میدم در روز

اره من میدم دکترش گف خوبه

خیلی کم بده در کل اب هوبج برای بزرگسال ها هم میگن خوب نیست قندش بالاعه

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری