اب میوه چون قند زیادی داره باعث دیابت ممکنه بشه ولی خود میوه نه البته اگه کم بذی اشکال نداره
آب سیب میدونم میشه ولی آب هویج نمیدونم واقعا
میشه گلم
والا من سیب رو پوره کردم از صافی رد کردم اب رو دادم بهش
آب میوه قند زیادی داره
میشه بدی اما نباید زیاد و هرروز بدی
اره بده عیب نداره اگه خودت بگیری نه مالا بیرون
شما در روز میتونی پنج تا مثلا سیب بدی به بچت؟ نه چون حجمش زیاده
اما وقتی آبشو میگیری یکم میشه
هر چیز زیادش مضره. قند میوه زیاده
در حد مثلا ده سی سی میتونی بدی
چرا نشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.