خانما میتونم به دخترم آب سیب یا آب هویج بدم؟؟
اگه نه چرا؟؟

۸ پاسخ

اب میوه چون قند زیادی داره باعث دیابت ممکنه بشه ولی خود میوه نه البته اگه کم بذی اشکال نداره

آب سیب میدونم میشه ولی آب هویج نمی‌دونم واقعا

میشه گلم

والا من سیب رو پوره کردم از صافی رد کردم اب رو دادم بهش

آب میوه قند زیادی داره
میشه بدی اما نباید زیاد و هرروز بدی

اره بده عیب نداره اگه خودت بگیری نه مالا بیرون

شما در روز میتونی پنج تا مثلا سیب بدی به بچت؟ نه چون حجمش زیاده
اما وقتی آبشو میگیری یکم میشه
هر چیز زیادش مضره. قند میوه زیاده
در حد مثلا ده سی سی میتونی بدی

چرا نشه؟

سوال های مرتبط

مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان امیرعباس‌وپناه مامان امیرعباس‌وپناه ۱۶ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی