خانما اب هویج و اب سیب مجازه به پسرم بدم؟

۴ پاسخ

آب میوه چه طبیعی چه صنعتی تا ۱ سال ممنوعه چون اسید بالایی دارن و باعث مشکلات گوارشی میشه

دکتر بمن گفت بده روزی نصف فنجان ولی من دخترم خیلی نمیخوره دوس نداره

دکتر پسر من مجاز کرده

آب میوه ها قندشون بالاست .خود میوه رو بدی بهتره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی