خانما آب هویج از کی مجازه؟

۷ پاسخ

دکتر ب من گفت از اول ۷ ماهگی اب هویج و آب سیب بدم

آب میوه خوب نیست هم قند بالا داره هم واسه کلیه نی نی سنگینه

دکتره دخترم یکماه پیش به من گفت تا ۵سی سی آب هویج مجازه
بچه شما بزرگتره
گفت از ۵سی سی نهایت ۳۰سی سی میتونی بدی
ولی من هنوز بهش آب هویج ندادم
فردا میخوام پوره هویج بدم بهش

منم دادم یکم با اب رقیقش کروم اما خوشش اومد

من تازه دو سه بار بهش دادم در حد یه خط شیشه شیرش بدش نیومد خورد

۸ماهگی

❌تاپیک قبلیم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان آوش مامان آوش ۱ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان دلوانم💕 مامان دلوانم💕 ۹ ماهگی