۵ پاسخ

دکترای اینجا میگن ن ولی پرسیدم گفتن میشه داد

اتيلا از ٦ ماهگي ميخورد اول دكتر گفت با ٣ تا قاسق شروع كنم بعد هي بيشترش كنم خيليم دوست داره

آب میوه چون قندش خیلی بالاست میگن که بهتره زیر یکسال ندین

اتفاقا منم میخواستم بپرسم تا حالا بش ندادم

من در حد دو سه تا قطره چکون دادم یبار

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان فاطمه‌حلما مامان فاطمه‌حلما ۱۰ ماهگی
مامان رایبد🚗 مامان رایبد🚗 ۱۴ ماهگی
مامان 💙🧑🏻‍💼💙 مامان 💙🧑🏻‍💼💙 ۱ سالگی
مامان ٍِۙشازدہ👶🏻🩵 مامان ٍِۙشازدہ👶🏻🩵 ۱۷ ماهگی
مامان آنیساجون مامان آنیساجون ۱۵ ماهگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان علیسان✨️ مامان علیسان✨️ ۱۳ ماهگی
مامان باران و مهدی مامان باران و مهدی ۱۱ ماهگی