۷ پاسخ

اره من اب هویج ، اب سیب ، اب گلابی بهش میدم

کلا میگن آب میوه ندید به خاطر قند بالا

من چند باردادم ولی هراندازه میدی یک سوم آب هویج بریز دوسوم آب

هویج پخته

نه خیر عزیزم، نه خیر نمیشه.
کلا آب میوه برای نی نی ها سنگینه، هضمش سخته.
باید میوه رو بخارپز کنید و پوره بهش بدین که فیبر داشته باشه

سلام عزیزم
من دیروز بهداشت بودم گفت آب هویج بده

اره هویج که مجازه فکر نکنم مشکلی داشته باشه اما زیاد نده هرروزم نده میگن آدم زردی میگیره از آب هویج زیاد

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۸ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۱ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۱۰ ماهگی
مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی