چایی از چه سنی میشه به بچه بدبم؟

۱۶ پاسخ

من هر از گاهی خیلی کن بهش میدم با کیک دوس داره چون گرم

نمیدم بهش خودشم نمیخوره اصن

بعد ۲ سال

ندی بهتره اصلا بزرگم شد نده خیلی کم خونی میاره

من ۲ ۳ماهه دارم میدم کمرنگ

من سعی میکنم تا دوسال ندم.اخه کم‌خونی هم داره

من عناب دم میکنم هروقت خودم چای میخورم دمنوش عناب بشه میدم فکرمیکنه چایی

منم خیلی نمی‌دم هر از گاهی اونم خیلی کم

خونه مادر شوهر و خواهرم باشم هر روز بهش بی رنگ یکم میدن بیشتر ابجوشه با یچند قطره چای که بچه بهونه چایی نگیره وقتی همه دارن میخورن. با نبات یا خرما. خودم خیلی چای خور نیستم خونه خودم چای دم نمیکنم به بچه هم نمیدم. میتونی اب ولرم بریزی با یکم شیره قاطی کنی خیال کنه چاییه شما که چای میخورید اونم اونو بخوره‌

کم بده چون کافئین داره بچه نمی خوابه

من میدم

ندی بهتره ولی میتونی الان بدی

من دخترم اصلا نمیدادم الانم نمیخورە اصلا پسرمم نمیدم

من میدم هر از گاهی

من کلا نمیدم

هرجی نخوره بهتره

سوال های مرتبط

مامان مربای آلبالو🩵🩷 مامان مربای آلبالو🩵🩷 ۱۷ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱ سالگی