۸ پاسخ

تا وقتی وزن گیریش خوب یعنی همه چیز اوکی؛ علاوه بر این بچه باید به میزان نیازش شیر بخوره نه به زور

عزیزم اگه وزن مگیره یعنی خوب شیر خورده اضافه ندا بهش

چند ساعتی ۹۰ تا میخوره

همین که وزنش خوبه یعنی همه چی تو رواله

هر بچه ای فرق داره با بچه دیگه نگران نباش اصلا

اون به اندازه نیازش میخوره وقتیم وزنش خوبه پس جای نگرانی نیست

دقیقا بچه منم ۹۰میخوره فقط فردا ۴ماهش رو تموم می‌کنه😬

تاوقتی وزنگیری خوبه ینی همه چی اوکیه سیرش میکنه

سوال های مرتبط