اینم لبام کسایی ک پرسیدین

#شیر خشک
#پوشک

تصویر
۲۶ پاسخ

وای دختر انگار بالبات کندو زنبور روبوسیده بودی 🤦‍♀️🤦‍♀️

منم اینو دیروز برای خواهرشوهرم زدم

تصویر

وااااای دختر تایپیک قبلیارو دیدم مردم از خنده 🤣تورخدا ببخشید ولی الان عالی شده

تی کی زی؟؟

مبارکت عزیزم .مگه پیش خانم اسلامی زدی ؟

کجا زدی عزیزم

وای خوب ک لبات نترکید رفتم تاپیکای قبلتو دیدم ترسیدم

پیش کی انجام دادی؟؟؟؟

مبارکت باشه گلم داره بهتر میشه

این نمیرخ همون لحظست

تصویر

منم الان عکساتو دیدم دختر با خودت چیکار مردی این کسی ک برات زده اصلا اصولی کار نمیکنه دیگ کسی معرفیش نکنی فشار دست خیلی بالا و تکنیک نادرست باعت این ورم میشه

خیلی خوب شده مبارکه عزیزم🩷

حلال کن خیلی خندیدم به عکسای قبلیت
الان بهتر شده مبارکت باشه

ورمش رفته انگار 😂کم کم خوب میشه

خیلی بهتر شده

پری روز فک کردم سرکاری 😂😂

بهتریننن کاری که تو زندگیم انجام دادم همین شیدلبه😍 الان دقیقا چهار ماااهه که اصلااا رژلب به لبام نزدم اینقددد که خوب و قشنگه 😍😍😍😍 مبارکت باشه عزیزم خیلیی عالیه

چ خوب شد ورمش 😍

ورمش بهتر شده

من چندسال پیش شید لب زدم هنوز رنگ داره و اینقدددد نازه ، اولش من وحشتناااااااک ورم داشتم

خوب شده.

ورم بهتر شد ولی حس میکنم خیلی بد زده رو پوستت

رنگش همینقدر پررنگ میمونه؟ چون منم تو فکرمه برم انجام بدم اما میترسم بد بشه رنگش

عالی شد6 مبارکه گفتم خوب میشه

شیدلب انجام دادی گلم؟چندوقته؟

عه خوب شد چقدر نگرانت شدم

سوال های مرتبط