۲۹ پاسخ

آیناز گذاشتم 😍

پناه خیلی زیاد شده از هر ده تا هشت تا پناه میزارن

اولی حلما دومی هم فعلا قراره بشه هلنا

ارغوان

مه گل جونم

الین خانوم🩷
اسم دختر من

محیا خانوم🥰

اسم دخترم لیاگذاشتیم

دلوین❤️

من نیلا گذاشتم

من گزاشتم گیسو

من گذاشتم رستا 🥰

بین لارا-رز-نور-ناتاشا موندم

زهرا.

هلن 👶

به نظرم انتخاب اسم واسه دختر خیلی سخت تر از پسره🫠 همه ی اسمها قشنگن آدم نمیدونه کدومشو بذاره😄

درسا ♥️

من گذاشتم هلما

من مشکات
ولی حانیه هم دوست داشتم

هانا

من پناه🥰

منم بین دیما و پناه دو دلم هنوز

من اولی نفس بود این یکی جانان

نیلا😍😍😍

من بچم پسره اما دختر بود روشا میذاشتم.نیکا و ایرانا هم دوس دارم

گذاشتم هانا عزیزم

گذاشتم آیماه

ما هنوز قطعی نکردیم
اما خودم یاس دوس دارم

من گذاشتم هانا

سوال های مرتبط

مامان اَبراگیانکم🧸🤎 مامان اَبراگیانکم🧸🤎 ۷ ماهگی
مامان فسقل🎀 مامان فسقل🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری