آیناز گذاشتم 😍
پناه خیلی زیاد شده از هر ده تا هشت تا پناه میزارن
اولی حلما دومی هم فعلا قراره بشه هلنا
ارغوان
مه گل جونم
الین خانوم🩷
اسم دختر من
محیا خانوم🥰
اسم دخترم لیاگذاشتیم
دلوین❤️
من نیلا گذاشتم
من گزاشتم گیسو
من گذاشتم رستا 🥰
بین لارا-رز-نور-ناتاشا موندم
زهرا.
هلن 👶
به نظرم انتخاب اسم واسه دختر خیلی سخت تر از پسره🫠 همه ی اسمها قشنگن آدم نمیدونه کدومشو بذاره😄
درسا ♥️
من گذاشتم هلما
من مشکات
ولی حانیه هم دوست داشتم
هانا
من پناه🥰
منم بین دیما و پناه دو دلم هنوز
من اولی نفس بود این یکی جانان
نیلا😍😍😍
من بچم پسره اما دختر بود روشا میذاشتم.نیکا و ایرانا هم دوس دارم
گذاشتم هانا عزیزم
گذاشتم آیماه
ما هنوز قطعی نکردیم
اما خودم یاس دوس دارم
من گذاشتم هانا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.