۱۱ پاسخ

من این هارو گرفتم اما اگه به شوهرو عیدی. بدن بازم میگیرم براش

تصویر

برا دندونییش کادو گرفتن همونا رو میپوشم. خواهرم کفش گرفت مامانم شلوار پیشبندی. جاریم پول داد رفتم یه دورس براش گرفتم . یه دست لباسم اون یکی خواهرم برا تو خونش گرفت.

من اینا

تصویر

من یه بیلر دورس سفید تک رنگ براش گرفتم
یه دورس و یه بلوز با شلوار شلوار لی گرفتم
دو ست هم خونگی
یه ست تیشرت و شلوارک

من بیلر

تصویر

من یه بیلر لی جلوش خرگوش داره و دو دستم خونگی پلنگی و یه صورتی گرفتم

من ی سویشرت شلوار ست گرفتم خودش ب دورس داشت ی تیشرت هم میخوام براش بگیرم

.......

تصویر

من اینو گرفتم

تصویر

منم هنوز چیزی نگرفتم فکر نکنم بگیرم یکی از همون لباساش ک خوب مونده و تمیزه تنش میکنم

من یه بیلر لی داره. اونو با یه بولیز یا یه پیراهن میپوشونم

سوال های مرتبط