۴ پاسخ

سبکه
یکی دست و یکی پا

سلام عزیزم. یدونه دست و یدونه پا. سبکه و اصلا اذیت کننده نیست بنظرم. برا پسرم فقط همون لحظه که واکسن زد گریه کرد ولی بعدش اصلا دردی نداشت و تب هم نکرد ولی جهت اطمینان دو سه بار بعش قطره استامینوفن دادم. انشالله که برا نی نی شما هم سبک باشه و اذیت نشه🙏🤍

دوتا دست پا دخترم زد خیلی گریه کرد دست پاش درد میگرد خداروشکرتب نکرد

سبکه
یدست ی پا

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۱۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱ سالگی
مامان حامی🫐 مامان حامی🫐 ۱۶ ماهگی