سبکه
یکی دست و یکی پا
سلام عزیزم. یدونه دست و یدونه پا. سبکه و اصلا اذیت کننده نیست بنظرم. برا پسرم فقط همون لحظه که واکسن زد گریه کرد ولی بعدش اصلا دردی نداشت و تب هم نکرد ولی جهت اطمینان دو سه بار بعش قطره استامینوفن دادم. انشالله که برا نی نی شما هم سبک باشه و اذیت نشه🙏🤍
دوتا دست پا دخترم زد خیلی گریه کرد دست پاش درد میگرد خداروشکرتب نکرد
سبکه
یدست ی پا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.