۷ پاسخ

ای ننه😍

عزیزم ماشاءالله 😍❤️
دختر من اصلا سینه خیز نرفت، یا می‌چرخید یا کمر خیز رفت😂 بعدشم که چهار دست و پا شد.

پسر منم الان خیلی حرفه ای علت می زنه یعنی میشه سینه خیز برههه

الهی بگردممممم

پسر من تنبله هبچ حرکت نمیکنه میزارمش هم گریه میکنه

کمکش میکردی یا نه

آفرین بهش 🥺🥰

سوال های مرتبط

مامان فرهاد ❤️❤️ مامان فرهاد ❤️❤️ ۷ ماهگی