دکتر به من گفت برای هر بانوی بارداری متفاوت ولی اصولاً ازاخر۱۶هفته کم کم حس میشه
بستگی داره اگه بچه ی اولت باشع دیر تر متوجه میشی اگه جفتت قدامی باشه ام همینطور
ولی اگه جفتت خلفی باشع زودتر متوجه میشی من بچه ی اولمه و جفتم خلفی ۱۸ هفته ب طور نبض احساسش میکردم
من شکمش اول هفته بیست
ایندفه هفته نوزده
ولی الان اینجوری نیس مرتب بفهمم چون خیلی ریز و ضعیفه بعضی وقتا حسش میکنم
بستگی داره. اگ شکم اولی باشی دیر متوجه میشی. من شکم. سومی از ۱۸هفته متوجه تکوناش خوردم
هرکسی فرق میکنه
من تازه خیلیییییییی کم میفهمم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.