بین اسم لیام و آرین کدومش بهتره ؟

۲۲ پاسخ

دوتاش خیلی قشنگه

سلام عزیزم
شما بیمارستان زهرای مرضیه بودین؟
طبیعی یا سزارین؟
تکمیلی داشتین؟ از خود تکمیلی کسر شد یا خودتون پرداخت کردین؟

لیام

آرین قشنگ تره
لیام دیگه خیلی زیاد شده خز شده

آرین اصیل تره مربوط به زمان خاصی نیست
لیام خز میشه از بس زیاده
ریشه بریتنیایی داره

آرین

آرین😍

من که انتخابم برا یکی از جوجه های توی دلم آرین

لیام

لیام.

لیام

لیاااااام

هیچ کدوم

آرین

لیام

لیام

آرین

لیام قشنگه جدیده خاصه

لیام.

منم اسم پسرم آرین هسش

آرین

هرنی نی دیدم اسمش لیام بوده خوشگل بوده🤣

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته بیست‌ونهم بارداری