من دوقولو پسر باردارم اسم کیان و کایان انتخاب کردیم نظرتون قشنگه؟
لیام قشنگه
رایان هم اسم نینی منه
لیام😍
هامین قشنگه خاصه
لیام جدید تر
رایان بهتره
لیام قشنگ تره
الان قشنگ میتونی تصمیم بگیری. هر کی یه چیزی گفت 😂
دایان
لیام بهتره
لیام قشنگتره
به نظرم دایان بهتره
رایان قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.